onsdag 26. mars 2014

Produktinfo fra Hjerteboden #11


Velkommen til vårt siste innlegg i denne omgang med produkt som Hjerteboden fører.

Ønsker du å lese tidligere produktinfo-poster fra oss, så trykker du bare på logoen i høyre marg her i bloggen.
Denne gangen har vi sett nærmere på Sweet Pea Stamps og stempler fra Stempelglede.


I Hjerteboden finner du flere stempler fra Sweet Pea Stamps.
 Jeg har brukt et stempel fra platen over, men mange av de selges også enkle.
Jeg synes disse stemplene passer godt til motiver på konfirmasjonskort.
De er også utfordrende å male.

Stempelplaten koster kr. 186,- i Hjerteboden

Jeg har valgt litt andre farger på mitt motiv enn hva som vises på stempelplaten.

 Motivet mitt er malt med distress ink, refiller, og pyntet med glitterlim. 

♥♥♥
♥♥

Tekststempelet er fra Stempelglede og kan kjøpes her 
Som dere ser er også dette en stempelplate. 
Disse stemplene har jeg brukt mye. Dersom du trenger tekststempler til konfirmanten bør du køpe denne platen.

Stempelplaten koster kr. 156,- i Hjerteboden

Under ser dere det ferdige kortet mitt, der jeg har brukt Sweet Pea Stamps og et av konfirmasjonstekstene

Mønsterarkene på kortet er fra Maja design, Vintage Autumn Basic.
Du finner de i Hjerteboden

Håper du ble inspirert til å lage kort med de stilige motivene fra Sweet Pea.
Ønsker alle en fin kveld.

Klem fra Audhild


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar